Balance between personnel and management (1)

When I launched Konosuke in 2006, I wanted to create everything related to branding by myself, so while I left some of the manufacturing to my employees, I did everything else myself, including product planning, purchasing, and sales. For the first few years, we only handled orders from a very limited number of people, and there were no problems with this structure.

プレイヤーと経営者のバランス(1)

2006年に幸之祐を立ち上げた時、ブランディングに関わる全ての事を自分で作り上げたかったので、製造の一部は社員に任せつつ、それ以外の商品企画、仕入れ、営業といったあらゆることは全て自分でこなしていました。
最初の数年間はごく限られた方からのご注文に対応するだけで、この体制でも特に問題はありませんでした。

・・・・・


Members-only content from this point forward.
You can apply for membership here.
Click here to log in.

ここから先は 会員様限定の記事です。
会員登録はこちら